NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Vykreslení rostliny pomocí JavaScriptu na canvas v HTML5

K řešení soutěžní úlohy Machr na algoritmy - Vykreslení rostliny byl použit Canvas z HTML5 a JavaScript. Po načtení stránky se náhodně vygeneruje a vykreslí rostlina.

Rostlina je reprezentována stromem, jehož uzly mají vlastnosti velikost, šírka, úhel a barva. Na začátku se vytvoří stonek směřující vzhůru. Z něho pokračují tři větve směřující vlevo, vpravo a vzhůru. Velikost potomků je vždy o něco menší než velikost předka. Barva je o trochu světlejší. Úhly se volí náhodně. Postup se rekurzivně opakuje, dokud je velikost uzlu větší než zvolená mez.


Galerie

Program byl vytvořen v roce 2013.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 573x (2.69 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce JavaScript

 

Jak se ti líbí článek?
Před uložením hodnocení, popiš prosím autorovi, co je špatněZnaků 0 z 50-500
Jak se ti kurz líbí?
Tvé hodnocení kurzuZnaků 0 z 50-500
Všechny články v sekci
Zdrojákoviště JavaScript - OOP
Program pro vás napsal Silvinios
Avatar
Uživatelské hodnocení:
6 hlasů
Aktivity