Discount week - September
Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se Swift
30 % bodů zdarma na online výuku díky naší Slevové akci!

Vykreslení rostliny pomocí JavaScriptu na canvas v HTML5

Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!

K řešení soutěžní úlohy Machr na algoritmy - Vykreslení rostliny byl použit Canvas z HTML5 a JavaScript. Po načtení stránky se náhodně vygeneruje a vykreslí rostlina.

Rostlina je reprezentována stromem, jehož uzly mají vlastnosti velikost, šírka, úhel a barva. Na začátku se vytvoří stonek směřující vzhůru. Z něho pokračují tři větve směřující vlevo, vpravo a vzhůru. Velikost potomků je vždy o něco menší než velikost předka. Barva je o trochu světlejší. Úhly se volí náhodně. Postup se rekurzivně opakuje, dokud je velikost uzlu větší než zvolená mez.


Galerie

Program byl vytvořen v roce 2013.

 

Stáhnout

Staženo 558x (2.69 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce JavaScript

 

Všechny články v sekci
Zdrojákoviště JavaScript - OOP
Program pro vás napsal Silvinios
Avatar
Jak se ti líbí článek?
6 hlasů
Aktivity (2)

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!