NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

God Touch

Letos přicházím se strategickou hrou. Mapa bude složena z bloků o nějaké velikosti, hráč bude moc editovat terén, zakládat vesnice a případně pomáhat/škodit přítomným lidičkám. Hra bude začínat hluboko v minulosti. Cílem hry je dostat se s technologií tak daleko jak to jen bude možné a cestou nezahubit civilizaci.

Tým

Tým se skládá z jednoho člena..., studenta Fakulty Aplikovaných Věd v Plzni, obor Informatika. Nejvíce se zajímám o tvorbu her a zábavných aplikací. Minulý rok jsem do soutěže šel se svojí farmářskou hrou, která se umístila asi 9., co si dobře pamatuji. Letos bych rád tuto příčku překonal.

EDIT 18. září: Nestihlo se toho docela hodně od původních plánů. V podstatě se jedná jen o generování mapy (což byla asi ta nejsložitější část) s možností základní editace. Nachází se zde také základní "simulace" vody. V případě, když uživatel vykope cestu vodě, měla by téct, případně se vlévat do vytvořených nádrží.

Důvod, proč se nestihlo tolik kolik mělo, byly bohužel školní povinnosti.

Ovládání

Hra se ovládá pouze myší. Kolečkem myši lze přiblížit/oddálit mapu. Ostatní funkce jsou v baru na dolní části obrazovky.

Hra je vytvořena převážně v TypeScriptu samozřejmě je zde využito i trochu HTML a CSS. Účelem hry bylo naučit se TypeScript a ostatní využité jazyky. Také jsem se chtěl něco dozvědět o generování náhodných světů do her, tak jsem tyto věci spojil a vznikla tahle drobnost. Svůj cíl to splnilo tak i když dobře nedopadnu v soutěži, smutný určitě nebudu :-)

Budu se těšit na vaše ohlasy! :-)

Hodnocení poroty

Tento projekt se účastnil soutěže ITnetwork summer 2020.

Porotce Bodů Hodnocení
Zdrojákoviště TypeScript
David Čápka
6 Zajímavý základ hry, vodní systém zdá se, že funguje, generování světa taky, ale zatím se tam nic dělat nedá. Oceňuji, že letos soutěžíš místo s Unity s TypeScriptem a není to tedy celé předpřipravené. Třeba se z toho příští léto něco vyklube. Hra nefunguje na Linuxu, máš tam asi špatně názvy souborů (malá/velká písmena).
Zdrojákoviště TypeScript
Samuel Hél
5 Připomíná mi to hru Godus, kde si hrajete na boha a můžete svým lidem pomáhat a nebo jim škodit. Na rozdíl od hry Godus má God Touch webové rozhraní, pixelovou grafiku a dá se v ní zatím pouze hrát s vodou. Město (lidi) se také nijak nerozrůstá. Prozatím to vypadá jako prototyp, z kterého by se mohlo stát něco zajímavého.
Zdrojákoviště TypeScript
Michal Čápka
5 Moc se mi líbí celý nápad a koncept tvojí hry, přiznávám ale, že po jejím spuštění jsem byl tak trochu zklamaný. Člověk musel být opravdu trpělivý, aby přišel na to, co vše se dá a nedá v tomto prototypu dělat a jaký to vlastně má smysl. Ačkoliv si myslím, že hra má velký potenciál, zatím musím bohužel hodnotit jako průměr.

Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2020.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 11x (2.07 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce TypeScript

 

Všechny články v sekci
Zdrojákoviště TypeScript
Článek pro vás napsal Jan Kubice
Avatar
Uživatelské hodnocení:
Ještě nikdo nehodnotil, buď první!
Aktivity