Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 21 - Šibenice pro Android - Kotlin kód pro dokončení projektu

V předešlém cvičení, Řešené úlohy k 19.-20. lekci Android v Kotlin, jsme si procvičili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.

V Android tutoriálu napíšeme Kotlin kód aktivity se závěrem hry a aktivity pro zobrazování výsledků. Celý projekt šibenice tím dokončíme.

Aktivita EndGameActivity

Začneme Kotlin kódem aktivity se závěrem hry.

Deklarace proměnných

V úvodu deklarujeme proměnné pro uložení referencí na objekty z XML návrhu vzhledu aktivity a další proměnné potřebné pro funkcionalitu aktivity:

private var labelWord: TextView? = null
private var labelScore: TextView? = null
private var etPlayerName: EditText? = null

private var lastScore = 0
private var win = false
private var playerName = ""
private var word = ""

Další proměnné slouží k uložení dosaženého skóre (lastScore) a informace o výhře, nebo prohře hráče (win). Dále zde máme proměnnou pro uložení jména hráče (playerName) a nakonec proměnnou pro uložení hádaného slova (word).

Metoda onCreate()

Zde jsou, po vykreslení layoutu a nastavení zákazu změn orientace, pomocí volání intent načtena


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 1 050 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 39 článkům (26 lekcí, 6 testů, 7 praktických cvičení) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Android tutoriálu napíšeme Kotlin kód aktivity se závěrem hry a aktivity pro zobrazování výsledků a celý projekt tím dokončíme.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Marek Urbańczyk
Avatar
Autor se věnuje programování v Kotlinu, Javě. Má také zkušenosti s C#.
Aktivity