NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Java programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Lekce 20 - Šibenice pro Android - Tvorba XML vzhledu aktivit konce hry

V předchozí lekci, Šibenice pro Android - Dokončení Kotlin kódu herní aktivity, jsme dokončili práci na naší MainGameActivity, kterou jsme doplnili o metody pro hádání a validaci znaků či počítání skóre.

V dnešním Android tutoriálu se budeme věnovat tvorbě XML návrhu posledních dvou aktivit naší aplikace. Vytvoříme návrh vzhledu pro aktivitu EndGameActivity a ShowScoreActivity. Jejich Kotlin kód poté doplníme v samostatné lekci.

Než se pustíme do práce na nových vzhledech, vrátíme se do aktivity SelectCategoryActivity a doplníme si její metodu showMainGameActivity().

Doplnění aktivity SelectCategoryActivity

Z minula máme připravenou hlavní aktivitu MainGameActivity, můžeme ji tedy nyní již volat z předešlé aktivity SelectCategoryActivity pomocí metody showMainGameActivity(). Tuto metodu si doplníme následovně:

private fun showMainGameActivity() {
    val intent = Intent(this, MainGameActivity::class.java)
    intent.putExtra("selected_category", selectedCategory)
    startActivity(intent)
    finish()
}

Aktivitu otevíráme opět pomocí intentu, zde do ní navíc odesíláme data, a to číselný kód zvolené kategorie. Na proměnné intent proto voláme metodu putExtra(), která


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 1 050 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 39 článkům (26 lekcí, 6 testů, 7 praktických cvičení) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Android tutoriálu naší šibenice v Kotlin vytvoříme XML návrh aktivit konce hry a zobrazení skóre.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Marek Urbańczyk
Avatar
Autor se věnuje programování v Kotlinu, Javě. Má také zkušenosti s C#.
Aktivity