Lekce 20 - Šibenice pro Android - Tvorba XML vzhledu aktivit konce hry
V předchozí lekci, Šibenice pro Android - Dokončení Kotlin kódu herní aktivity, jsme dokončili práci na naší
MainGameActivity
, kterou jsme doplnili o metody pro hádání a
validaci znaků či počítání skóre.
V dnešním Android tutoriálu se budeme věnovat tvorbě XML návrhu
posledních dvou aktivit naší aplikace. Vytvoříme návrh vzhledu
pro aktivitu EndGameActivity
a ShowScoreActivity
.
Jejich Kotlin kód poté doplníme v samostatné lekci.
Než se pustíme do práce na nových vzhledech, vrátíme se do aktivity
SelectCategoryActivity
a doplníme si její metodu
showMainGameActivity()
.
Doplnění aktivity
SelectCategoryActivity
Z minula máme připravenou hlavní aktivitu MainGameActivity
,
můžeme ji tedy nyní již volat z předešlé aktivity
SelectCategoryActivity
pomocí metody
showMainGameActivity()
. Tuto metodu si doplníme následovně:
private fun showMainGameActivity() { val intent = Intent(this, MainGameActivity::class.java) intent.putExtra("selected_category", selectedCategory) startActivity(intent) finish() }
Aktivitu otevíráme opět pomocí intentu, zde do ní navíc odesíláme
data, a to číselný kód zvolené kategorie. Na proměnné intent
proto voláme metodu putExtra()
, která
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Android tutoriálu naší šibenice v Kotlin vytvoříme XML návrh aktivit konce hry a zobrazení skóre.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.