Lekce 17 - Přetypování a hierarchie objektů v Kotlin
V minulé lekci, Rozhraní (interface) v Kotlin, jsme si uvedli interface a vytvořili ptakoještěra.
Dnes budeme v tutoriálu dále pracovat s projektem na procvičení rozhraní. Řekneme si něco o přetypování a odhalíme další taje objektově orientovaného programování.
Přetypování
Vraťme se tedy k našemu projektu z minula a kód funkce main()
změňme tak, abychom měli ptakoještěra uloženého v proměnné typu
PtakInterface
:
val ptakoJester: PtakInterface = PtakoJester()
Je nám to dovoleno, protože třída PtakoJester
implementuje
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tutoriálu si ukážeme jak v Kotlin přetypovat instanci na jiný datový typ a jak při tomto využít rozhraní (interface). Vytvoříme si hierarchii objektů.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.