Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se JavaScriptu
Aktuálně: Postihly zákazy tvou profesi? Poptávka po ajťácích prudce roste, využij slevové akce 30% výuky zdarma!
JavaScript týden

Piškvorky v Kotlin

Implementace piškvorek v Kotlinu s možností tvoření vlastních AI. Program je psaný v Kotlinu a logická vrstva programu je psaná funkcionálně a immutabilně. V programu jsou použitý následující knihovny (gradle) na usnadnění práce s JavaFX a reflexí v Kotlinu/Javě:

  • TornadoFX (Wrapper JavaFX pro Kotlin)
  • Reflections (Lehčí práce s reflexí v Javě)

Celý projekt je na gitu: https://github.com/…io/TicTacToe

Napsaní vlastního AI

Krok 1

Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!

Naklonujte/stáhněte git repositář (https://github.com/…io/TicTacToe) a nastavte si gradle a Intellij nebo jiné preferované IDE.

Krok 2

V package net.monarezio.domain.ai vytvořte novou třídu:

class RandomAi {

}

Krok 3

Implementujte interface Ai:

class RandomAi : Ai {
      override fun nextCoordinates(game: AiTicTacToe): Coordinate
              = TODO("not implemented") //To change body of created functions use File | Settings | File Templates.
  }

Krok 4

Napište svojí vlastní implementaci kódu:

Metoda nextCoordinates() vrátí koordinace kam se má zahrát. Argument game je state hry.

class RandomAi : Ai {
   override fun nextCoordinates(game: AiTicTacToe): Coordinate {
          val board = game.getBoard().getFields()
          while (true) {
              val x = Int.random(0, board.size - 1)
              val y = Int.random(0, board[x].size - 1)
              if (board[x][y] == Field.ANON)
                  return Coordinate(x, y)
          }
      }
  }

Krok 5

Spusťte projekt a v main menu vyberte typ hry.


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2017.

 

Měla jsi s čímkoli problém? Stáhni si vzorovou aplikaci níže a porovnej ji se svým projektem, chybu tak snadno najdeš.

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 50x (170.83 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce Kotlin

 

Všechny články v sekci
Online kurzy programování Kotlin - Největší {C_A} e-learning
Článek pro vás napsal Samuel Kodytek
Avatar
Jak se ti líbí článek?
5 hlasů
Autor se věnuje všem jazykům okolo JVM. Rád pomáhá lidem, kteří se zajímají o programování. Věří, že všichni mají šanci se naučit programovat, jen je potřeba prorazit tu bariéru, který se říká lenost.
Aktivity (4)

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!