Chci geek triko! Chci geek triko!
Extra 10 % bodů navíc a tričko zdarma při zadání kódu "TRIKO10"

Piškvorky v Kotlin

Kotlin Piškvorky v Kotlin

ONEbit hosting Unicorn College Tento obsah je dostupný zdarma v rámci projektu IT lidem. Vydávání, hosting a aktualizace umožňují jeho sponzoři.

Implementace piškvorek v Kotlinu s možností tvoření vlastních AI. Program je psaný v Kotlinu a logická vrstva programu je psaná funkcionálně a immutabilně. V programu jsou použitý následující knihovny (gradle) na usnadnění práce s JavaFX a reflexí v Kotlinu/Javě:

  • TornadoFX (Wrapper JavaFX pro Kotlin)
  • Reflections (Lehčí práce s reflexí v Javě)

Celý projekt je na gitu: https://github.com/…io/TicTacToe

Napsaní vlastního AI

Krok 1

Naklonujte/stáhněte git repositář (https://github.com/…io/TicTacToe) a nastavte si gradle a Intellij nebo jiné preferované IDE.

Krok 2

V package net.monarezio.domain.ai vytvořte novou třídu:

class RandomAi {

}

Krok 3

Implementujte interface Ai:

class RandomAi : Ai {
      override fun nextCoordinates(game: AiTicTacToe): Coordinate
              = TODO("not implemented") //To change body of created functions use File | Settings | File Templates.
  }

Krok 4

Napište svojí vlastní implementaci kódu:

Metoda nextCoordinates() vrátí koordinace kam se má zahrát. Argument game je state hry.

class RandomAi : Ai {
   override fun nextCoordinates(game: AiTicTacToe): Coordinate {
          val board = game.getBoard().getFields()
          while (true) {
              val x = Int.random(0, board.size - 1)
              val y = Int.random(0, board[x].size - 1)
              if (board[x][y] == Field.ANON)
                  return Coordinate(x, y)
          }
      }
  }

Krok 5

Spusťte projekt a v main menu vyberte typ hry.


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2017.

 

Stáhnout

Staženo 24x (170.83 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce Kotlin

 

 

Hru pro vás napsal Samuel Kodytek
Avatar
Jak se ti líbí článek?
5 hlasů
Autor se věnuje všem jazykům okolo JVM. Rád pomáhá lidem, kteří se zajímají o programování. Věří, že všichni mají šanci se naučit programovat, jen je potřeba prorazit tu bariéru, který se říká lenost.
Miniatura
Všechny články v sekci
Kotlin
Aktivity (4)

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!