Kritika webu http://www.kadernickestudioandels.cz/
http://www.kadernickestudioandels.cz/
V předchozím kvízu, Online test znalostí HTML a CSS, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 26 zpráv z 26.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí HTML a CSS, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
nádherný web a obsahově úplně ideální, člověk ihned najde vše potřebné. Docela mě zaráží když vidím nějaký web (nejčastěji restaurace) a chybí tam adresa nebo otevírací doba.
Ano, od toho by tu měly webovky být - aby se lidi dozvěděli, kde se
podnik vůbec nachází a kdy mohou přijít, případně jak se tam dovolají.
Často naražím na podobné kousky, jako ty
Pěkné, moc pěkné.
Kolik času jsi zabil? Důležité informace hned nahoře, detaily níž,
přesně tak, jak bych si představoval prezentaci webu. Je vidět, že to
neděláš poprvý.
Edit: Jen bych možná trochu zvýraznil nadpis "Informace" a "Galerie".
První materiály jsem dostal před dvěmi měsíci, začal jsem pracovat asi
před měsícem a půl, mezitím jsem dělal i jiné weby a měl dlouhé pauzy,
ale i tak - tentokrát mi to trvalo extrémně dlouho. Nadpisy Informace a
Galerie jsou záměrně méně výrazné než Kontakt a Ceník, protože jsou
méně důležité a spíše doplňující
PS: Normálně by to trvalo cca 3 týdny, ale díky mezerám a tomu, že jsem
na tom vyjímečně dělál sám
Nevím, jak velkou roli to zvýraznění hraje na podvědomí člověka, ale
přijde mi zbytečně dělat něco více výrazné, když to je oddělené. Mám
tím na mysli, že pokud ty nadpisy nejsou vedle sebe, pak mi přijde
zbytečné, aby byl jeden výraznější než druhý. Nemůžu si pomoct, ale
prostě mi moc nesedí, když je nadpis není na pozadí moc vidět (ať je
jakkoliv důležitý).
Velikou roli. Každopádně, budiž zvýrazněno
Neber to, prosím, jako kritiku, ale jen jako osobní názor. Osobně bych ty nadpisy udělal klidně černě (samozřejmě kromě toho na černém podkladu). Ale jsou to drobnosti, které každý vnímá jinak...
Celkově se mi web líbí, v porovnání s kousky co jsou tu normálně je to
už na úrovni, nicméně pořád je tu mnoho věcí, které by jsi mohl
vylepšit.
Nevím teda, jestli děláš i SEO nebo na to máš někoho jiného, dost
věcí, které tu řeknu se řadí do SEO problematiky.
Všechny tyhle body mají na klasickém PC menší váhu, ale na mobilech ta nutnost optimalizace prudce stoupá, jelikož mobilu vykreslení trvá mnohem delší dobu. Už to jsou vcelku věci, které nemají tak extrémní důležitost, ale pokud to chceš dotáhnout na vyšší úroveň, tak to každopádně chce dodělat.
Design hodnotit nebudu, jelikož web vypadá už celkem k světu a vše by to byly subjektivní připomínky. (možná by mi nevadil nějaký hover do menu, mám rád když vidím na čem jsem najetý a že to něco dělá, ale to fakt není tak důležité)
Je to pěkný, přehledný - rychle najdu hlavní požadované informace jako adresu, otevírací dobu a telefon. Jediné co bych vytknul je, že se mi zdá, že web je málo optimalizovaný pro pomalá připojení. Až to bude chtít zobrazit návštěvník přes USB modem a ještě k tomu třeba na EDGE, tak asi čekat nebude.
U těch tooltipů by jsi mohl změnit cursor, u toho co tam je teď bych
očekával něco jinného. Ale jinak Pěkný web
Obrázky jsou komprimované co to šlo, aby kvalita zůstala. Počet keywords
není podle mých informací nikde specifikovaný a nehraje (opět podle mých
informací ) zas tak velkou
roli, už jenom vzhledem k tomu, že je Googlem i Bingem ignorovaný - oprav
mě, pokud se pletu. Ano, scripty bych MĚL opravit, na tom zapracuji. Díky
Díky, toho jsem si nevšiml. Opraveno.
Divil by ses, ale ženy to vědí naprosto přesně
Zmenšit font A i ceník
bych zmenšil. Přijde mi že člověk musí moc skrolovat než si přečte ceny
a přeci jenom chci vidět ceny více u sebe a najednou. Jinak super práce
Osobně tyto rolovací šablony nemusím, ale to je jen můj osobní pocit. Myslím že si to udělal velmi dobře.
Jen velmi malou poznámku k obsahu. Pokud jde o služby, kde všichni vlastně nabízejí to samé a konkurenční výhoda jsou detaily; mám názor, že první strana má obsahovat tyto výhody a přesvědčit uživatele aby si vybral právě tvého zadavatele. Takhle si udělal prezentaci "jen" na další kosmetický salón.
ps. Adresa se ti zamíchala do telefonu.
Ještě dodatek. Pokud bys měl rozdělený ten web do stránek, máš na první stránce hlavní menu dole a na všech ostatních menu nahoře.
To že uživatel musí jednou přejíždět myší nahorou dolů, ale jinak stačí s ní pohnout lehce doprava nedává moc smysl.
Taky rolovací šablony nemám moc v oblibě..
Možná, že výhody by na první straně být mohly, ale rychlý kontakt s
otevírací dobou bych určitě nechal tak jak je.
Na první stránce jsem si dal záležet, aby bylo spíš hned patrné, o co
jde. Člověk který hledá kadeřnictví by tedy měl hned poznat, že je tu
dobře a pokud ho to zajímá, tak hned může objevovat další informace a
výhody. Konkrétně tohle menu by na vícestránkovém webu samozřejmě bylo
na nic, jenže v takovéto prezentaci si myslím že je ideální. A díky za tu
adresu, asi nějaký zkrat
Mno na to "ideální" máme trochu rozdílný pohled. Objevování dalších
informací je fajn. Pokud člověk nemusí s myší lítat nahoru dolů jak
čamrda .
O nic nejde. Ber to jako názor. Buď si z toho něco vem nebo to nech plavat.
Některé ty obrázky by šly zkomprimovat ještě více jak o 50% bez ztráty kvality. Dá se to dělat přes různé programy nebo webové stránky (říká se tomu lossless compression). Já používám Visual Studio for Web 2013, s použitím pluginu Web Essentials se mi to rovnou optimalizuje, stejně tak se mi i minifikují scripty a css. Pokud děláš v Sumblimu nebo něčem podobně známějším, určitě tam podobný plugin taky bude.
Určitě si o tom něco najdi, protože to množství místa, které ušetříš je opravdu značné.
Komprimuji je v Photoshopu. O kterých obrázcích se třeba bavíme?
V grafickém editoru ta komprese není uplná. Týká se to v podstatě všech obrázků, http://gtmetrix.com/….cz/DN2v6Kxl tady si rozklikni "Optimize images".
Mě se to líbí
Zobrazeno 26 zpráv z 26.