Lekce 18 - Kopie dat v MS Office pomocí VBA pro Excel
V minulé lekci, Události ve VBA pro Excel, jsme pracovali s událostními procedurami.
Microsoft Excel je analytický nástroj, který především slouží k analýze a prezentaci dat. Současně je jednou z částí Microsoft Office a tím je umožněno předávat výsledky z Excelu do ostatních aplikací Office. V největší míře je využíváno exportu dat a jiných výsledků do Wordu, který nejčastěji slouží k vytváření kompletních zpráv a analýz včetně textového doprovodu.
V rámci tohoto kurzu se budeme zajímat o transfer tabulek z Excelu do Wordu s tím, že jde o několik různých způsobů a variant, jak tyto akce provést.
Kopie a vložení tabulky do nového dokumentu Wordu
Nejjednodušší postup na straně cíle, tedy Wordu, je vytvoření nové instance aplikace pomocí prvku automatizace a otevření nového, prázdného dokumentu:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Naučíme se kopírovat tabulky a grafy z Excelu do Wordu jako celý objekt, tak i po jednotlivých buňkách.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.