Znalosti
Články
-
-
Stav hry
V předchozích dvou článcích jsme stav nechávali přímo v Babylon scéně. V tomto díle ho přesuneme do Redux store.
-
TypeScript
Jednotlivé soubory přepíšeme do TypeScriptu a propojíme pomocí exportů a importů. Celá hra se tím stane mnohem ucelenějším projektem.
-
Vylepšování základní scény
V tomto článku ukážu, jak na zarovnání do mřížky, mazání krychlí pomocí pravého tlačítka myši, materiály a hover efekt jako v css.
-
Zpět a Vpřed
Abychom plně využili potenciál webové aplikace, uložíme její stav do URL a zprovozníme prohlížečová tlačítka zpět a vpřed.
-
Uživatelské rozhraní
Zatím jsme vše zobrazovali pouze do 3D scény. Teď přidáme i 2D uživatelské rozhraní, kde si bude moci uživatel vybrat barvu nově vytvářených krychlí.
-
Nasazení na server
Teď máme vyrobenou jednoduchou kostičkovou webovou hru. V posledním článku ukážu pár věcí na doladění a to, jak můžu vše průběžně nasazovat na produkci.
Zobrazit vše (12)
Software
-
Logic
Logická bludišťová 3D hra přímo v prohlížeči. Hráč se musí utéct do protiatomového úkrytu.
-
Generátor stromů
PHP aplikace sloužící k vygenerování náhodných stromů podle zadaných parametrů. Pomocí generátoru se dají také vytvořit skály a jiné zajímavé objekty.
-
WebAppGames
Kouzelnický kostičkový a fyzikální sandbox přímo na webu. Hra, kde můžete pomocí kouzel vytvářet i ničit.
-
Generátor map
Jednoduchá PHP aplikace sloužící k vygenerování herní mapy na základě zadaných parametrů. Generátor vytvoří ostrov, řeky a další terény.
Zobrazit vše (4)
Ocenění
Doplňující informace
Česká republika, Hlavní město Praha, Praha. Vyhledat kolegy
Oblíbené IDE, Editor
PHPStorm, Eclipse, Neutron Drive
Oblíbené filmy/seriály
Red Dwarf, IT Crowd
Literatura
Fantasy ( C. S. Lewis, Andrzej Sapkowski, J. R. R. Tolkien )
Fórum
Pavol Hejný napsal 188 komentářů a poskytl 7 řešení.