Diskuze: Judo hodiny - zvýšení hodnoty proměnné po zadaném čase ve vteřinách
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Neregistrovaný

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Dobrý den, pokud vždy chcete po klepnutí zvýšit hodnotu proměnné o 1 -> pak do eventu po klepnutí myši nastavte alarm na
room_speed*15
a v alarmu zvětšete hodnotu proměnné.
Doporučuji podívat se na tutoriály v sekci GameMaker, po přečtení
prvních záčátků vám to bude jasné. Ptáte se na úplně banální věci,
nemůžete chtít od kolegy, aby za vás programoval
Pravda! Chápu ty první dva komentáře ale ptát se tady na to je
"Kravina"! Nemůže za tebe programovat
Dobrý den například následovně:
if (time_stop == false)
{
if (totalseconds > 0)
{
totalseconds -= 1;
alarm[0] = room_speed;
minutes = floor(totalseconds / 60);
seconds = totalseconds mod 60;
if (seconds < 10) seconds = "0" + string(seconds);
}
}
Načítání hodnot pak:
minutes = get_integer("Zadejte minuty", 0);
seconds = get_integer("Zadejte vteřiny", 0);
Zobrazeno 8 zpráv z 8.