Diskuze: (Ne)Definování proměné

Tvůrce

Zobrazeno 12 zpráv z 12.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Pakli-že inicializuješ proměnnou, tak nelze použít nic jiného, než =. Pokud ji inicializuješ, proměnná se shodným názvem bude ztracena. Tak to je,... Pokud již jednou proměnnou inicializuješ, pak můžeš používat operátory +=, či -=, či *=,... Ale jinak ne.
Nechápu tě - pokud proměnnou inicializuješ, tak může být jenom jedna jediná se shodným názvem - nikdy ne 2,...
Tak mi asi nezbyde nic, než to vyřešit přes soubor který v GM otevřu jako ini, ale stejně díky, aspoň vím že to nepujde
Nechápu, jak můžeš vytvořit 2 stejné proměnné a nevědět o tom,...
Ale ještě bych měl dotaz, ať nemusím zbytečně otevírat nové
téma.
Když jsem zkoušel vytvořit objekt přes proměnou
var_object = instance_create(Player.x,Player.y,Shockring)
Tak mi to šlo vytvořit jenže při když jsem zkoušel
if! instance_exists(var_object)
{
with(var_object) instance_destroy()
}
tak mi GM napsal že proměnná var_object neexistuje, napsal mi to na ten řádek
if! instance_exists
zkoušel jsem i zjišťovat jestli existuje proměnná, ale napsalo mi to chybu.
Musíš si v Create události nastavit defaultní hodnotu té proměnné (např. 0 nebo -1). A potom se budeš ptát, zda je tam tato hodnota a pokud ne, už se do ní někde jinde dosadilo. Řešíš špatný problém, tady nejde o existenci proměnné, ale o hodnotu v proměnné.
A jakej příkaz mám tedy použít když chci zjistit jestli proměnná existuje nebo ne?
Měl jsi zbytečně otevřít nové téma, protože teď my musíme zbytečně tento nesouvisející příspěvek přesunout do nového.
Ten kód nedává smysl, ptáš se, jestli něco neexistuje, a pak s tím neexistujícím objektem pracuješ. Hádám, že to má být bez té negace.
Achjo.... Je vidět, že mluvím do větru. Napíši ti, že nemáš řešit, jestli proměnná existuje, a ty se zeptáš, jak poznáš, jestli existuje. Tady to nemá smysl.
jen jsem myslel že by to mohlo fungovat jako jednodušší způsob než
if instance_number(Shockring) < 1
instance_number mi přijde v pořádku.
Zobrazeno 12 zpráv z 12.