Diskuze: Psaní příkazů ve hře
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zajímavý způsob myšlení. Sice málo programátorský, ale
zajímavý.
Můžeš zkusit použít proměnnou keyboard_string. Drží se v ní vstupy z
klávesnice.
dve rozdielne veci ako pisal tomben.
jedna vec kontrolovat stlacenie klaves a druha keyboard_string.
samozrejme vznika chaos ak mas podmienku stlacenia klavesy a zaroven ma figurovat v retazci... v tom pripade by som volil kontrolnu premennu, ktora zabezpeci, ze teraz sa cita "S" ako smer dolu a teraz "S" ako cast slova v retazci...
Zobrazeno 3 zpráv z 3.