dodání ihned! nové
Hledáme programátora do rostoucího týmu ITnetwork.cz, 100% home office, 100% flexibilní pracovní doba. Více informací
Black Friday je tu! Využij jedinečnou příležitost a získej až 80 % znalostí navíc zdarma! Více zde
BF

Diskuze: Tutorialy pro mobil

Aktivity
Avatar
EDDYE
Člen
Avatar
EDDYE:20.8.2014 13:08

Nejaky stranky na tutorialy jak delat hry na mobilu.

 
Odpovědět
20.8.2014 13:08
Avatar
DooM
Redaktor
Avatar
Odpovídá na EDDYE
DooM:20.8.2014 14:56

V GMS se to dělá pro mobilní platformy skoro stejně jako pro PC. Jediné co bych ti tak řekl, že dotyk prstem = mouse click.
Čili pokud budeš dělat například tlačítko na které má hráč kliknout, tak mu nastavíš mouse_click event a GMS to bude brát jako dotyk prstem.

Dalším problémem je rozlišení, aby se to spustilo na každém zařízení. Musíš ho udělat přizpůsobitelné, aby hra nebyla rozmazaná, protože každé zařízení má jiné rozlišení.

Nahoru Odpovědět
20.8.2014 14:56
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
Šimon Raichl
Redaktor
Avatar
Odpovídá na DooM
Šimon Raichl:21.8.2014 10:12

Tak to přesně funguje

 
Nahoru Odpovědět
21.8.2014 10:12
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na EDDYE
Honza Bittner:21.8.2014 10:15

Mohl by jsi se naučit psát co potřebuješ.

Pokud to ještě nevíš, tak věta oznamovací není otázka.

Nahoru Odpovědět
21.8.2014 10:15
Student FIT ČVUT. In love with Flutter. :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://g...
Avatar
Odpovídá na EDDYE
Josef Kuchař - Pepa489:21.8.2014 10:26

Nebo pokud umíš C# tak zkus Unity3d, zde na Itnetwork jsou i tutoriály

Nahoru Odpovědět
21.8.2014 10:26
2x piš, jednou debuguj
Avatar
Tomáš Maňhal:21.8.2014 10:50

Unity 3D/2D má prostředí pro mobilní vývoj, taktéž, a asi nejjednodušší, bys to mohl udělat v Javě, dokonce v html5 jsem viděl hry :-) ...možností máš spoustu a pokud neznáš jazyk, tak Ti nějaký framework stejně nepomůže. Jinak co se týče toho porovnání mouse click s touchem, lze si to tak představit, ale není to úplně přesné. Multitouch bys řešil jak? Starají se o to knihovny přímo určené pro dotykové ovládaní, nemusí se nic složitě vymýšlet, jen nadefinovat :-)

 
Nahoru Odpovědět
21.8.2014 10:50
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.