Diskuze: Tvorba objektu
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Když je místností více, vyplatí se používat vlastnost objektu "Persistent". Takový objekt zůstává ve hře pořád, nezávisle na změnách místností. Jednak to může být samotný předmět, nebo to může být objekt jako inventář, který si bude pamatovat sesbírané předměty a ukazovat je ve správných místnostech na správných místech.
edit:
Jinak se ale místnosti vytvářejí za běhu hry a tudíž normálně nejde nic
vytvořit v místnosti, která ještě neexistuje - existuje jen její
návrh.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.