Diskuze: uložení obsahu webové stránky do proměnné
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Dělá se to pomocí asynchronních http eventů. Např.
http_get(url);
vyvolá Async event, který naplní ds_map a uvnitř mapy je obsah. Mělo by to fungovat multiplatformně, ale nemám to otestováno.
Díky kouknu na to Ohledně těch knihoven a vlastně i tohohle, jak se může projevit problém s nekompatibilitou?
Knihovny jsou asi zbytečné, když to GMS umí nativně. Pro potíže s kompatibilitou není důvod. Já měl na mysli spíše zabugovanost GMS. Nejde bohužel věřit featurám jen proto, že jsou v manuálu popsány.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.