Mikuláš je tady! Získej 90 % extra kreditů ZDARMA s promo kódem CERTIK90 při nákupu od 1199 kreditů. Pouze do neděle 7. 12. 2025! Zjisti více:
NOVINKA: Staň se datovým analytikem od 0 Kč a získej jistotu práce, lepší plat a nové kariérní možnosti. Více informací:

Hledač pokladů

Máš ponorku ve které se veze potápěč. (...jak ho nazval můj grafický poradce: "paví očko" :)) Než vůbec vypustíš potápěče, je třeba na začátku každého levelu doplnit ponorce kyslík.

Na ploše (v krajině )je různě rozeseto 5ks beden s pokladem. Dopluješ s ponorkou co nejblíž a vypustíš potápěče.
Jakmile je venku tak ponorka stojí a ovládáš potápěče.
Ten sbírá poklad do pytle a pak dopravuje do ponorky.

Zbíráním mu ubývá kyslík. Musí dávat pozor na ryby, aby ho netrefily. Taky zranění po srážce s rybami si vyléčí v ponorce. Když je pytel plný a těžký, plave pomalu, ale dá se pustit a doplavat třeba do ponorky pro kyslík.
Někdy je to třeba z taktických důvodů, aby mohl připlout blíž s ponorkou. Je třeba si hlídat ukazatele.
Pokud má potápěč nebo ponorka málo kyslíku, informuje o tom kromě ukazatelů (vlevo dole) taky výstražný nápis nahoře skoro uprostřed obrazovky. Pokud dopravíš veškerý poklad z pěti beden do ponorky, otevřou se ti dveře do dalšího levelu. Je nutné si přečíst soubor "ctimne.txt".

"moje stránky kde je hra popsána a taky víc her ":http://tatko.cz sekce programování her. Děkuji za komentáře a kritiku.


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2013.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 836x (7.75 MB)

 

Všechny články v sekci
Delphi
Přeskočit článek
(nedoporučujeme)
Podmínky, cykly, proměnné, obrázky a další komponenty
Článek pro vás napsal Neaktivní uživatel
Avatar
Uživatelské hodnocení:
2 hlasů
Tento uživatelský účet již není aktivní na základě žádosti jeho majitele.
Aktivity