Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Řešíte u hostingu jen parametry a cenu? Možná děláte chybu

Uživatelé hostingových služeb se při jejich výběru soustředí často jen na technické parametry a cenu. Z dlouhodobého hlediska se ale nevyplácí opomíjet kvalitu zákaznické podpory. Přirovnat by se dala k servisní síti výrobce automobilů - ať už máte vůz sebelepší značky, bez dobře fungujícího servisu se dříve či později dostanete do nepříjemné situace.

Problém, nebo jen potřeba se na něco zeptat, se u hostingu, stejně jako u automobilů, prostě jednou objeví. Jde jen o to kdy. Rychlost vyřešení a kvalifikace pracovníků však dokáží případné následky vzniklé situace snížit na minimum.

Ať už řešíte nějaký závažný problém, nebo chcete jen poradit s nastavením svého webhostingu, čekat dlouho na odpověď je tak jako tak nepříjemné. Je zřejmé, že není možné uspokojit požadavky všech zákazníků okamžitě, ale reakční doba ve dnech znamená, že to poskytovatel hostingu se svými službami nemyslí zase tak vážně. U ONEbit hostingu řešíme každý den cca 150 požadavků a drtivou většinu z nich vyřídíme do 1 hodiny, což nám přijde fér.

Co všechno zákaznická podpora webhostingu řeší?

Noční můrou podnikatelů, kteří jsou na svých webových stránkách existenčně závislí, je věta “Nejde web!” Důvodů mohou být tisíce, jedním z prvních kroků však bývá ověření, jestli nemá výpadek webhosting. Vzhledem k tomu, že kvalitní poskytovatelé dosahují více než 99,9 % dostupnosti služeb, to často ten pravý důvod nebývá, obvykle se jedná o nějaký zádrhel se samotnou webovou prezentací - špatně otestovaná aktualizace, neodborný zásah programátora, nezaplacené prodloužení domény atd.

Přestože není chyba na straně hostingu, často vám jeho zákaznická podpora dovede pomoci. Buď problém vyřeší za vás, nebo alespoň k případné chybě a způsobu jejího řešení nasměruje. Například vám ukáže, že váš web vytěžuje nějaký špatně napsaný skript, nebo že došlo k zaplnění kapacity databáze. Taktéž třeba ví, že se aktuálně dějí útoky na doposud neošetřenou bezpečnostní díru určitého redakčního systému a odkáže vás na webovou stránku s bližšími informacemi.

Rychlým řešením nefunkčnosti je obnova webu ze zálohy. Bohužel se stává, že provozovatel webových stránek svou vlastní zálohu nemá. V takovém případě nezbývá nic jiného, než požádat o zálohu poskytovatele webhostingu. Většinou se jedná o placenou službu, u nás je však její příprava a zpřístupnění zcela zdarma.

PR články

Hodnocení se nebojíme

Na rychlé, vstřícné a hlavně nápomocné zákaznické podpoře si u ONEbit hostingu zakládáme dlouhodobě, protože ji považujeme za jeden z pilířů úspěchu a výrazný faktor ovlivňující spokojenost zákazníků. Kromě toho, že se snažíme pomáhat i v situacích, které se hostingu přímo netýkají, dbáme také na vstřícnou komunikaci. Chápeme, že naši zákazníci nemusí být vždy IT odborníci a že mohou aktuálně řešit nějakou naléhavou situaci.

Chceme jít však ještě dále. Nově jsme proto do patičky každého e-mailu, kterým chodí reakce na požadavky z našeho helpdesk systému, umístili odkaz vybízející k ohodnocení dané konkrétní odpovědi. Kromě jednoduchého výběru ze 4 možností je možné zanechat i komentář. Zpětnou vazbu tak od uživatelů získáváme v reálném čase, což nám umožňuje na případné nedostatky okamžitě reagovat. Pokud máte jakékoliv připomínky k našim službám, pošlete nám je prosím - třeba na e-mail podpora@onebit.cz. Rozhodně se u nás neztratí a inspirují nás k dalšímu zlepšování služeb. Děkujeme!


 

Všechny články v sekci
PR články
Článek pro vás napsal ONEbit hosting
Avatar
Uživatelské hodnocení:
2 hlasů
ONEbit hosting
Aktivity