Housenka
Tuhle hru jsem napsal v roce 2005 podle jedné javárny, kterou jsme ve škole pařili na spolužákově telefonu. Zlepšila se pouze grafika, princip zůstal stejný: za každé čtyři snědené listy housenka povyroste o jeden článek a léčivé kytičky jí dají dočasnou imunitu proti jedu. Cílem hry je nasbírat co nejvíc bodů, aktuální rekord se ukládá do souboru.
Vytvořeno v Turbo Pascalu 7.0, využívá standardní 16barevnou BGI grafiku v rozlišení 640x480. Poběží v DOSu a ve Windows od 3.11 do XP, v novějších budete pravděpodobně potřebovat emulátor (Dosbox apod.).
Galerie


Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 428x (73.63 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce Pascal