pUsher
Kdysi se mi dostala do rukou demoverze hry Pusher od Jowoodu. Zalíbila se mi natolik, že jsem se rozhodl vytvořit si svoji vlastní plnou verzi. Princip zůstal víceméně stejný, jenom poněkud utrpěla estetická stránka věci (zvuky žádné, grafika odfláknutá...) a většinu komb jsem si vycucal z prstu. Ale hrát se to dá a je to docela zábava, tak co.
Základním principem hry je, že když secvrnkáte do jedné lajny alespoň
tři kuličky stejné barvy, zmizí a dostanete za to body exponenciálně
úměrné počtu zmizelých kuliček. Doplňujícím pravidlem jsou komba, čili
kombinace barev po sobě odstraněných skupin kuliček, které mají různé
zajímavé účinky.
V základním módu se snažíte o co nejvyšší celkové skóre, postupně
odkrýváte nová možná komba a přibývají nové barvy kuliček, takže je
hra čím dál tím těžší. V režimech Solitaire a Hlavolamy se snažíte
odstranit z hrací plochy všechny kuličky, rozdíl je pouze v tom, že v
prvním případě jsou kuličky rozmístěny náhodně a ve druhém
promyšleně. Hlavolamy si můžete vytvářet i vlastní.
Vytvořeno v Turbo Pascalu 7.0, využívá myš a vlastní 256barevnou grafiku v rozlišení 640x480. Spustitelné v DOSu a Windows od 3.11 do XP, na novějších budete pravděpodobně potřebovat emulátor (Dosbox apod.).
Galerie

Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 239x (109.15 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce Pascal