IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Dark Wiland

Hra je o malé kuličce Simonovi, se kterým budete létat v podzemních světech a sbírat kulaté amulety. Samozřejmě nejste v těchto světech sami a né všichni jsou k vám milí. Takže budete muset hledat a bojovat, aby jste získali co nejvíce amuletů. Snažil jsem se udělat vtipný příběh, ve kterém vám pořád neříkají jaký jste hrdina a jen ty nás můžeš zachránit a bla bla bla :D , tak snad se vám bude líbit. Pokud budete dobře hledat můžete najít nejen amulety, ale i ohniště, které vám doplní životy. Dále tam jsou truhly, kterou když zničíte, vylepší vám náhodnou věc.

Programování, grafika, zvuky, testing::)

Pokud dáte téhle hře šanci a zahrajete si jí, budu rád, když mi napíšete co se vám tam líbilo a co ne :)

Hodnocení porotců

Hra byla vytvořena do soutěže GeekWork 2014.

Programátorská soutěž GeekWork 2014 - Programátorská soutěž GeekWork 2014
  • David Čápka (9 bodů): Esteticky velmi působivé a nápaditě rozevláté, na GameMaker překvapivě dobře vyřešené kolize, ale projevují se ostatní nedostatky tohoto enginu, kterými jsou zejména nízká rychlost hry a pomalé načítání lokací. Co je poněkud frustrující je boj nožem, kde je radius hodně malý. Nepřišel jsem na způsob jak se léčit ani jak z bojů vyváznout bez ztráty života, jednoduše se mi to fakt líbí a strašně bych to chtěl hrát, ale vždycky jsem umřel, takže se mi to nedařilo rozumně zahrát. Rozhovory jsou vtipné :)
  • nessandy (9 bodů): Tato hra se mi také hodně líbí, ať už grafikou, příběhem nebo vtipnými komentáři. Hlavnímu hrdinovi jsem nejdřív říkala "červ", pak ale kamarádka, která ho viděla, jej nazvala "duch", což mi přišlo trefnější (co to je tedy vlastně za bytost?). Bohužel jsem nezjistila, jak je hra dlouhá a jak dopadne, neboť mi přijde, že je už od začátku nastavena vysoká obtížnost, resp. bych ráda viděla, jak ji hrají autoři, neboť jsem našla pouze jeden ohníček, u kterého se dají doplnit životy a po projití určitých míst se již k němu nedalo vrátit. Na druhou stranu mi přijde, že z boje nelze odejít bez zranění a nepřišla jsem na to, kdy, kde a jak si mohu nabít štít.
  • Honza Bittner (6 bodů): Grafika, ač je trochu více pixelovitá, se mi opravdu líbila. Hra má vtipné dialogy, avšak trochu zmatený příběh – bych řekl. Zabíjení nepřátel? Tak to je něco… Opravdu jsem nepřišel na to, jak někoho zabít aniž by mi ubral alespoň kousíček života.
  • Daniel Vítek (5 bodů): Grafika i efekty byly pěkně udělané, jen jsem nějak nepochopil příběh. Hodila by se nějaká mapa, když jsem hrál hru poprvé tak jsem ani nenašel obchod a už jsem byl na druhé straně. Stejně tak mi trvalo nějakou dobu zjistit, že když útočím, musím seknout 2x. Předtím jsem si myslel, že to jsou špatný kolize.

Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2014.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 785x (10.2 MB)

 

Všechny články v sekci
Programátorská soutěž GeekWork 2014
Článek pro vás napsal Lukáš Hornych
Avatar
Uživatelské hodnocení:
1 hlasů
Autor se věnuje programování v Javě
Aktivity