Where are you, mom?
Moje druhá hra, "Where are you, Mom?", se také na Velkym Chytrákovi slušně držela, jako Space Garden. Vyvíjel jsem jí dlouho, ale výsledek stál za to... Ze začátku jsem si pohrával s fyzikálním modelem hlavní postavy, jakéhosi valícího se kusu slizu. Hodně jsem se inspiroval prací vývojáře TheSnidera (viz CREDITS), kterou jsem do značné míry modifikoval...
Chtěl jsem použít nějaký infantilní příběh, aby výsledný dojem ladil se stylizovanou grafikou (a navíc vyloženě nesnáším hry, které se berou příliš vážně). Takže, ve hře jste se ujal již zmíněné postavy. Byl jste sám v lese, když tu najednou slyšíte hlas své matky... Samosebou se ji vydáte hledat...
Cestou projdete tři úrovně. V každé je jinak stylizovaná grafika, jiná hudba, výrazně jiná atmosféra (osobně se mi nejvíce líbí poslední level). Chtěl jsem, aby právě variabilita posloužila jako hlavní motivace a podle ohlasu to vcelku fungovalo... Navíc na konci úrovně jsem naprogramoval malou featuru: Mohli jste si svou postavu poupravit... Byla tam textura, barva, velikost atd. Byla to pro mě jen taková výzva, chtěl jsem to zpracovat jako AR...
Nelíbila se, asi jako obvykle mizivá délka (rekord byly směšné tři minuty) a pár bugů, které jsem dodatečně opravil. Přesto je pro mě W.A.Y.M. malý osobní úspěch...
Galerie


Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkamiStaženo 807x (20.47 MB)