Lekce 7 - Hra a reakce na stisknutí klávesy v Kivy a Pythonu
V předchozí lekci, Animace a ScatterLayout v Kivy a Pythonu, jsme si představili animace a ScatterLayout.
Zdravím vás u další lekce Kivy frameworku pro Python, který umožňuje tvořit (nejen) mobilní aplikace. V dnešním Python tutoriálu si naprogramujeme mobilní hru s autíčkem a naučíme se, jak reagovat na stisknutí klávesy.

Rozložení
Nejdříve si ukážeme, jak budou naše widgety rozpoloženy:

Aplikace bude využívat následující třídy z Kivy frameworku:
RelativeLayout
- rozložení umožňující volné pozicování prvkůBoxLayout
- rozložení umožňující skládat prvky pod sebe nebo vedle sebeToggleButton
- tlačítko, které přepíná mezi stavem 0 a 1Vector
- poslouží pro práci
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Python tutoriálu si vytvoříme jednoduchou mobilní hru s autíčkem a naučíme se, jak reagovat na stisknutí klávesy v Kivy frameworku.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.