Akce! Dobij si body, napiš nám do zpráv "Přes léto se to naučím!" a dobijeme ti ještě navíc 50% z této částky! Sleva na výuku platí do 22.6.2018.

Objektově orientované programování ve Swift

Swift OOP

Úvod do objektově orientovaného programování ve Swift

Lekce 1 - Úvod do objektově orientovaného programování ve Swift

Tutoriál vás uvede do objektově orientovaného programování, vysvětlíme si historické okolnosti vzniku OOP a také pojmy třída, atribut, metoda a zapouzdření
ZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček
První objektová aplikace ve Swift

Lekce 2 - První objektová aplikace ve Swift

V tutoriálu si vytvoříme svou první objektovou aplikaci pro Swift - Hello object world. Naučíme se tvořit třídy (class), atributy a metody s parametry.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček
Hrací kostka - Konstruktory a náhodná čísla ve Swift

Lekce 3 - Hrací kostka - Konstruktory a náhodná čísla ve Swift

Tutoriál nás naučí používat konstruktory a generátor náhodných čísel Random. Naprogramujeme si ve Swiftu objektovou hrací kostku, první část naší arény.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček
Referenční a hodnotové datové typy ve Swift

Lekce 4 - Referenční a hodnotové datové typy ve Swift

V tutoriálu si podrobněji vysvětlíme, jak Swift pracuje v paměti s referenčními typy (objekty) na rozdíl od typů hodnotových. Vysvětlíme si ARC.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček
Bojovník do arény ve Swift

Lekce 5 - Bojovník do arény ve Swift

V tomto tutoriálu si ve Swift napíšeme objekt (třídu) bojovníka, jehož instance necháme příště bojovat ve virtuální aréně.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček
Aréna s bojovníky ve Swift

Lekce 6 - Aréna s bojovníky ve Swift

V tomto tutoriálu dokončíme naši arénu s bojovníky ve Swift. Výsledkem bude plně objektová aplikace, kde komunikující instance simulují stolní hru.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček
Dědičnost a polymorfismus ve Swift

Lekce 7 - Dědičnost a polymorfismus ve Swift

V tutoriálu si vysvětlíme základy dědičnosti objektů. Naučíme se znovupoužívat kód a objevíme modifikátor přístupu fileprivate. Pochopíme polymorfismus.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček
Aréna s mágem (dědičnost a polymorfismus) ve Swift

Lekce 8 - Aréna s mágem (dědičnost a polymorfismus) ve Swift

V tutoriálu si v praxi ukážeme dědičnost a polymorfismus. Naučíme se volat konstruktory předků pomocí super a přepisovat metody předků pomocí override.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček
Statika ve Swift

Lekce 9 - Statika ve Swift

V tutoriálu se ve Swift naučíme používat statické vlastnosti, metody, konstruktor a vytvoříme si statický registr.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček
Vlastnosti ve Swift

Lekce 10 - Vlastnosti ve Swift

V tutoriálu si ukážeme jak ve Swift deklarovat pokročilejší vlastnosti, tzv. computed properties, gettery/settery, které umožní lepší zapouzdření objektů.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček
Protokoly (rozhraní) ve Swift

Lekce 11 - Protokoly (rozhraní) ve Swift

V tutoriálu si ukážeme jak ve Swift používat protokoly (rozhraní), jak je implementovat pomocí Xcode a jak s nimi nahradit vícenásobnou dědičnost.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček
Přetypování a hierarchie objektů ve Swift

Lekce 12 - Přetypování a hierarchie objektů ve Swift

V tutoriálu si ukážeme jak ve Swift přetypovat instanci na jiný datový typ a jak při tomto využít protokol. Vytvoříme si hierarchii objektů.
Premium IINehodnocenoNapsal Filip Němeček
Ošetřování chyb ve Swift

Lekce 13 - Ošetřování chyb ve Swift

Ukážeme si error handling, tedy jak řešit výjimky, které mohou nastat při vykonávání programu, try a do-catch blok a využití defer.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček
Enumy a vlastní Errory ve Swift

Lekce 14 - Enumy a vlastní Errory ve Swift

V tutoriálu o programování ve Swift si ukážeme jak vytvořit a používat enumy, tedy výčtové typy. Navážeme vlastními Errory a jak na ně reagovat.
Premium IINehodnocenoNapsal Filip Němeček


 

Aktivity (4)