Facebooková videa dosahují až 8 miliard zhlédnutí za den
Podle Marka Zuckerberga dosahují facebooková videa až 8 miliard zhlédnutí denně, což je zhruba dvakrát více, než tomu bylo v dubnu 2015 a osmkrát více, než v září 2014. Vskutku pozoruhodný růst. Ačkoliv, bereme-li v potaz, že Facebook má v současné době až 1 miliardu aktivních uživatelů denně a až 1,55 miliard uživatelů, co navštíví Facebook během měsíce alespoň jednou, nejsou tato čísla tak překvapivá.

Nutno však poznamenat, že Facebook počítá množství zhlédnutí jinak, než třeba Youtube. Youtube započítá jedno zhlédnutí, pokud uživatel viděl aspoň 30 sekund. Facebook přičítá jednu zhlédnutí už po třech sekundách a videa se navíc spouští automaticky, objeví-li se na zdi uživatele. Facebook také obsahuje algoritmus, který uživateli vytváří obsah na míru. Přesto nelze popřít, že počty zhlédnutí skutečně rostou, a to výrazně.
Facebook se chce také na videa zaměřit do budoucna. Ted Zagat - vedoucí propagačního oddělení - odhaduje, že do jednoho nebo dvou let budou převážnou většinu obsahu Facebooku tvořit videa. Dokonce se v současné době testuje nová Facebook aplikace pro mobilní zařízení, ve které bude možnost zobrazit pouze videa, ať už od přátel, nebo třeba z odebíraných stránek. Podobně jako Youtube bude Facebook umět video minimalizovat do malého náhledu v rohu, během čehož lze listovat seznamem dalších videí. Dále uživatelům umožní si video uložit na později a mnoho další funkcí.
Zdroj: theverge.com