LG čelí žalobě, neopravilo chybu u telefonů
LG prodává vadné telefony a problém nijak neřeší. To je věc, na kterou si stěžují uživatelé telefonů LG G4 a LG V10, a kvůli čemu se chystají podat na LG hromadnou žalobu. Tyto telefony totiž trpí hardwarovou vadou, která může telefon uvést do bootloopu (nekonečného restartování) až do chvíle, kdy se vybije baterie. LG problém v lednu 2016 přiznalo s tím, že jde o vadný kontakt na desce a postiženým uživatelům bude telefony vyměňovat za bezvadné, podle uživatelů však stále produkuje vadné telefony.
LG G4, na který si uživatelé stěžují; Zdroj: LG
Celý problém vrcholí tím, že je v USA zákonná záruka pouze 1 rok, někteří z uživatelů tak již nemají na výměnu vadného telefonu nárok. LG totiž žádný výměnný program, který by byl platný i po záruce, nespustilo. Telefon se tak stává doslova pouhým těžítkem.
Uživatelé tak požadují, aby LG spustilo výměnný program a opravilo nebo vyměnilo telefony všem uživatelům, kteří se s problémem setkají, a to bez ohledu na délku záruky. Požadují také náhradu veškerých nákladů, například opravu v autorizovaném servise v případě, že byl telefon při výskytu problému již po záruce.
Zdroj: Ars Technica