Amazon rozšiřuje Dash Buttons
Amazon před několika měsíci představil Dash Buttons - tlačítka, která se připevní například na ledničku a po stisknutí automaticky objednají na Amazonu předměty, které došly, tedy například prací prášek. Tato tlačítka mohou využívat pouze předplatitelé programu Prime. Za poslední tři měsíce se počet objednávek přes Dash Buttons zvětšil o 75%.
Nyní se Amazon rozhodl, že Dash Buttons rozšíří a je tak možné objednávat pouhým stisknutím tlačítka produkty více, než 100 značek. Konkrétně se jedná například o Air Wick, Energizer, Garnier, L’Oréal Paris nebo Red Bull.
Dash Buttons komunikují s Amazonem pomocí Wi-Fi. Jejich nastavení lze jednoduše provést pomocí Android či iOS aplikace, pomocí které lze také případně zrušit nechtěné objednávky ještě před tím, než jsou expedovány. Vedle samotného tlačítka se nachází také indikační dioda, podle které lze určit, v jakém stavu je momentálně provedená objednávka. Jakmile je objednávka úspěšně expedována, rozsvítí se zeleně. V případě, že je objednávka neúspěšná, rozsvítí se naopak červeně.
Tlačítka stojí $4.99, ale při první objednávce daným tlačítkem získáte slevu právě $4.99, tlačítka jsou tedy pro uživatele, kteří je skutečně využijí, prakticky zdarma.
Zdroj: The Verge