Lekce 19 - Bitmap na vektor - Výplň pleti, průhlednost a kapátko
V minulé lekci, Bitmap na vektor - Detaily při obkreslení fotografie, jsme pokračovali v obkreslení naší postavy. Zaměřili jsme se na detaily a ukázali jsme si, jak pracovat s různými tvary štětců.
V této lekci se budeme věnovat výplni pleti postavy Geralta z Rivie. Použijeme k tomu pen tool se zakřivením, kapátko, přechod a zprůhlednění.
Výplň postavy pomocí barev
V lekci Bitmap na vektor - Detaily při obkreslení fotografie jsme dokončili obkreslení postavy pomocí tahu a černé barvy. Nyní už budeme využívat více barev a výplň. I k tomu nám samozřejmě pomůže starý dobrý známý pen tool se zakřivením.
Je mnoho technik, jak k tomu můžeme přistupovat. Můžeme vrstvy na sebe tzv. kupit a mít ostřejší přechody, nebo použít nástroj Přechod, aby nebyl přechod mezi barvami tak výrazný.
Abychom si to nepopisovali jen slovně, je lepší názorná ukázka, kde uvidíme znatelný rozdíl:

Využijeme techniku číslo 2, tedy nástroj Přechod. Tato technika je časově náročnější, výsledek však vypadá lépe.
Nastavení barvy na výplň pleti postavy
Než se pustíme do kreslení výplně, je nutné si uložit potřebnou paletu barev. Když malujeme na fyzické plátno, musíme mít také rozmyšlené barvy, které použijeme k malování. Proto doporučuji
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci se budeme věnovat výplni pleti postavy. Použijeme k tomu pen tool se zakřivením, kapátko, přechod a zprůhlednění.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.