Pohyb po kružnici

Následující algoritmus zařídí pohyb po kružnici pomocí jednoduchých trigonometrických funkcí. Body se pomalu vykreslují po obvodu kružnice.

Delphi:

Var Uhel:Real;

Procedure OpisKruh(X,Y,Radius :Integer; Color:Byte);
Var Px,Py:Integer;
Begin
 Uhel:=0;
 While Uhel <=2*Pi Do Begin
  Px:=Round(X+Cos(Uhel)*    Radius);
  Py:=Round(Y+Sin(Uhel)*    Radius);
  PutPixel(Px,Py,Color);
  Uhel:=Uhel+0.001;
 End;
End;

 

Všechny články v sekci
Fyzikální algoritmy
Článek pro vás napsal David Čápka
Avatar
Uživatelské hodnocení:
Ještě nikdo nehodnotil, buď první!
David je zakladatelem ITnetwork a programování se profesionálně věnuje 13 let. Má rád Nirvanu, nemovitosti a svobodu podnikání.
Unicorn university David se informační technologie naučil na Unicorn University - prestižní soukromé vysoké škole IT a ekonomie.
Aktivity

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!