Lekce 11 - Aplikujeme PBR textury v Blenderu
V minulé lekci, PBR textury v Blenderu - Úvod, jsme si uvedli, co jsou PBR textury, kde se dají použít, jaké existují postupy používání a jak je aplikovat do Blenderu.
V lekci PBR textury v Blenderu - Úvod jsme začali s tématem PBR textur. Nyní navážeme a budeme pokračovat aplikací PBR textur na náš model. Nejdříve si uděláme textury střechy, cesty a chodníku. Poté si vytvoříme texturu auta a nastavíme si na něm zrcadla. Následně se zaměříme na nastavení světel a to na lampách, v kavárně, v domu a na autě. Na závěr si ukážeme nastavení dne a noci včetně hvězdné oblohy.
Textury střechy, cesty a chodníku
Na naší scénu si stáhneme textury střechy, cesty a chodníku. Textury na
stažení jsou pod lekcí v přiloženém souboru ve složce PBR/
.
Na střechu použijeme texturu štěrku. Abychom ovšem trochu ušetřili počet
Faces a měli rychlejší render, tak na objekty nebudeme
používat texturu Displacement a použijeme pouze
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci se zaměříme na aplikaci PBR textur na náš model. Vytvoříme si textury auta a nastavíme světla. Také vytvoříme si texturu dne a noci.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.