Lekce 5 - Particle System v Blenderu - Základní nastavení
V předchozím kvízu, Kvíz - Tvorba sketche a topologie v Blenderu, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
Dnes si ukážeme část nastavení Particle System a jeho využití a příklady. To z důvodu, že ho budeme potřebovat k dokončení naší modelace domu.
Particle System
Je množství prvků, které vychází ze sítě objektu. Ve většině případů v počtu tisíců. Každá částice může představovat nějaký objekt, svítící bod nebo také povrchovou síť. Částice jsou spojené nebo dynamické. Může na ně reagovat více faktorů, jako například gravitace nebo síla větru. Jde také nastavit, jakou budou mít životnost při animaci. Dynamické částice můžou představovat dým, mlhu, prach, vodu nebo poletující objekty. Tyto možnosti nastavujeme v části
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V dnešní lekci si ukážeme základy Particle Systému. Ukážeme si jeho využití a příklady. Nakonec si ukážeme simulaci vody.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.