Řešené úlohy k 5.-8. lekci Základů modifikátorů v Blenderu
V předchozím kvízu, Kvíz - Deformace objektů pomocí modifikátorů v Blenderu, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti ze základů
modifikátorů v Blenderu z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste
vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale
pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro
vás cvičení smysl a nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Vložte křivku a předělejte ji na půlkruh. Na křivku nastavte objekty Cube. Ty pomocí modifikátorů rozdělte
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené úlohy v Blenderu na téma základy modifikátorů. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.