Lekce 7 - Tvorba zdi z cihel pomocí nodů v Blenderu
V předchozím kvízu, Kvíz - Tvorba písku, látky a obkladu v Blenderu, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
V dnešním tutoriálu textur v Blenderu se dozvíme, jak vytvořit cihlovou zeď pomocí nodu Brick Texture. Probereme také nod Displacement, který umožňuje modifikovat povrch objektu. Nakonec si v praxi ukážeme, jak vkládat skupiny nodů.
Tvorba cihlové zdi v Blenderu
Texturu cihlové zdi budeme tvořit na objektu Plane. Stiskneme tedy
Shift + A. V menu Add rozklikneme kategorii
Mesh a zvolíme Plane. Vložíme si Brick Texture. K
nodu si připojíme nody Texture Coordinate a Mapping. Hodnotu
Scale nastavíme na 2
:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V dnešním tutoriálu textur v Blenderu si ukážeme, jak vytvořit zeď z cihel. Podíváme se také na nod Displacement a použití Node Group.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.