Řešené úlohy k 16.-19. lekci základy Blenderu
V minulé lekci, Projekt Oblast 51 - Vytvoření textur a render v Blenderu, jsme si ukázali vložení textury na objekt, tvorbu materiálů, práci ve Vertex Paint a nastavení renderování. Dokončíme také náš projekt.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti tvorby hor a
textur z minulých lekcí Základy Blenderu. Ve vlastním zájmu se je pokuste
vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale
pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro
vás cvičení smysl a nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Vytvořte abstraktní texturu na objektu
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené úlohy modelování v Blenderu na téma tvorby hor a textur. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.