Řešené úlohy k 10.-11. lekci základy Blenderu
V minulé lekci, Tvorba materiálů v Blenderu v praxi, jsme si vyzkoušeli tvorbu jednoduchých textur a ukázali si, jak je mezi sebou mixovat.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti základů tvorby
textur z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod
článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na
něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a
nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Objektu Icosphere nastavte lesk pomocí mixování textur. Objekt se bude
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené úlohy modelování v Blenderu na téma základní tvorby textur. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.