Řešené úlohy k 16. lekci OOP v C++
V minulé lekci, Abstraktní třídy a rozhraní v C++, jsme se zabývali abstraktními třídami.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti objektově
orientovaného programování v C++ z minulé lekce. Ve vlastním zájmu se je
pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení.
Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí
pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulého tutoriálu a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Představte si, že programujete internetový obchod. Vytvořte aplikaci, ve které budou figurovat:
- zákazníci
- adresy
- produkty
- objednávky
Jednotlivým třídám vymyslete
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium II, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené programátorské úlohy v C++ na téma abstraktní třídy a polymorfismus. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.