Lekce 6 - 3D grafika v OpenGL a C++ - Barevná krychle
V předchozí lekci, 3D grafika v OpenGL a C++ - Matice, jsme si uvedli úvod do matic a dnes si ukážeme jejich využití.
Dnes už budeme vykreslovat náš první 3D model, krychli. Opět navážeme na kód z minulých lekcí, avšak nesmíme zapomenout přidat importy z minulé lekce o maticích.
Struktura krychle
Krychli určitě všichni dobře známe. Jedná se o trojrozměrný geometrický útvar, jenž má všechny strany stejně dlouhé a všechny vnitřní úhly pravé. Její součástí je také 8 vrcholů a 6 stěn. Jako přík
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tomto C++ tutoriálu si vykreslíme trojrozměrnou barevnou krychli. Také si ukážeme vytvoření transformační MVP matice a OpenGL strukturu uniform.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.