Lekce 5 - 3D grafika v OpenGL a C++ - Matice
V předchozí lekci, 3D grafika v OpenGL a C++ - Shadery, jsme si blíže popsali shadery a jak se s nimi pracuje.
Doposud jsme se seznámili se spoustou vykreslovacích struktur a povedlo se
nám vykreslit náš vlastní trojúhelník. Než ale přejdeme na 3D
vykreslování, je důležité, abychom se seznámili s tzv. maticemi.
Dnešní lekce se bude věnovat čistě maticím a jejich významu ve 3D
grafice. Nebojte, nebudeme se zde učit počítat s maticemi . Je ale dobré vědět, jak
fungují zevnitř, abychom byli schopni s
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tomto C++ tutoriálu si představíme matice a OpenGL modul GLM. Popíšeme si modelové matice, pohledovou, projekční a MVP matici.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.