Lekce 7 - 3D grafika v OpenGL a C++ - Textury
V předchozí lekci, 3D grafika v OpenGL a C++ - Barevná krychle, jsme si vykreslili naší první krychli a ukázali práci s maticí MVP a strukturou uniform.
Dnes se posuneme o kus dál a podíváme se na aplikování textur při vykreslování 3D objektů. Přeci se nespokojíme s barevným přechodem, i když je docela pěkný ?. Práce s texturami je velice podobná té s barvami, ale není tak úplně jednoduchá.
Textury
Textura je klasický 2D obrázek, který je načtený do paměti grafické karty (respektive do texture unitu ?) a aplikovaný na 3D objekt při vy
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tomto C++ tutoriálu si představíme bitmap soubory a přidáme naší krychli textury. Také si ukážeme práci s texture unit a texture sampler.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.