NOVINKA: Začni v IT jako webmaster s komplexním akreditovaným online kurzem Tvůrce WWW stránek. Zjisti více:
NOVINKA: Staň se datovým analytikem od 0 Kč a získej jistotu práce, lepší plat a nové kariérní možnosti. Více informací:

Lekce 7 - 3D grafika v OpenGL a C++ - Textury

V předchozí lekci, 3D grafika v OpenGL a C++ - Barevná krychle, jsme si vykreslili naší první krychli a ukázali práci s maticí MVP a strukturou uniform.

Dnes se posuneme o kus dál a podíváme se na aplikování textur při vykreslování 3D objektů. Přeci se nespokojíme s barevným přechodem, i když je docela pěkný ?. Práce s texturami je velice podobná té s barvami, ale není tak úplně jednoduchá.

Textury

Textura je klasický 2D obrázek, který je načtený do paměti grafické karty (respektive do texture unitu ?) a aplikovaný na 3D objekt při vy


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za pouhých 125 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 8 článkům (8 lekcí) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V tomto C++ tutoriálu si představíme bitmap soubory a přidáme naší krychli textury. Také si ukážeme práci s texture unit a texture sampler.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Richard Bleier
Avatar
:)
Aktivity