NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Java programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Lekce 7 - 3D grafika v OpenGL a C++ - Textury

V předchozí lekci, 3D grafika v OpenGL a C++ - Barevná krychle, jsme si vykreslili naší první krychli a ukázali práci s maticí MVP a strukturou uniform.

Dnes se posuneme o kus dál a podíváme se na aplikování textur při vykreslování 3D objektů. Přeci se nespokojíme s barevným přechodem, i když je docela pěkný ?. Práce s texturami je velice podobná té s barvami, ale není tak úplně jednoduchá.

Textury

Textura je klasický 2D obrázek, který je načtený do paměti grafické karty (respektive do texture unitu ?) a aplikovaný na 3D objekt při vy


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za pouhých 125 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 8 článkům (8 lekcí) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V tomto C++ tutoriálu si představíme bitmap soubory a přidáme naší krychli textury. Také si ukážeme práci s texture unit a texture sampler.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Richard Bleier
Avatar
Aktivity