Lekce 22 - Narozeniny v C++ - Editace osob - Dokončení
V minulé lekci, Narozeniny v C++ - Editace osob, jsme rozpracovali okno k editaci osob, poslední chybějící část naší aplikaci pro připomínání narozenin přátel v C++ a frameworku Qt.
Dnes budeme pokračovat a aplikaci dokončíme.
Destruktor
Destruktor je jednoduchý. Jednoduše uvolníme paměť:
EditPersonDialog::~EditPersonDialog() { if (mp_buttonExit != nullptr) delete mp_buttonExit; if (mp_buttonSave != nullptr) delete mp_buttonSave; if (mp_buttonDelete != nullptr) delete mp_buttonDelete; if (mp_yearEdit != nullptr) delete mp_yearEdit; if (mp_monthEdit != nullptr) delete mp_monthEdit; if (mp_dayEdit != nullptr) delete mp_dayEdit; if (mp_surnameEdit != nullptr) delete mp_surnameEdit; if (mp_nameEdit != nullptr) delete mp_nameEdit; if (mp_formLayout != nullptr) delete mp_formLayout; if (mp_buttonLayout != nullptr) delete mp_buttonLayout; if (mp_subLayout != nullptr) delete mp_subLayout; if (mp_mainLayout != nullptr) delete mp_mainLayout; if (mp_listView != nullptr) delete mp_listView; if (mp_stringList != nullptr) delete mp_stringList; if (mp_stringListModel != nullptr) delete mp_stringListModel; if (mp_idLabel != nullptr) delete mp_idLabel; }
Akce uživatele
Zkusíme tedy implementovat reakce na akce uživatele.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V C++ tutoriálu dokončíme implementaci okna pro editaci osob formulářové aplikace pro upomínání narozenin přátel v Qt frameworku.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.