Lekce 22 - Narozeniny v C++ - Editace osob - Dokončení
V minulé lekci, Narozeniny v C++ - Editace osob, jsme rozpracovali okno k editaci osob, poslední chybějící část naší aplikaci pro připomínání narozenin přátel v C++ a frameworku Qt.
Dnes budeme pokračovat a aplikaci dokončíme.
Destruktor
Destruktor je jednoduchý. Jednoduše uvolníme paměť:
EditPersonDialog::~EditPersonDialog()
{
if (mp_buttonExit != nullptr) delete mp_buttonExit;
if (mp_buttonSave != nullptr) delete mp_buttonSave;
if (mp_buttonDelete != nullptr) delete mp_buttonDelete;
if (mp_yearEdit != nullptr) delete mp_yearEdit;
if (mp_monthEdit != nullptr) delete mp_monthEdit;
if (mp_dayEdit != nullptr) delete mp_dayEdit;
if (mp_surnameEdit != nullptr) delete mp_surnameEdit;
if (mp_nameEdit != nullptr) delete mp_nameEdit;
if (mp_formLayout != nullptr) delete mp_formLayout;
if (mp_buttonLayout != nullptr) delete mp_buttonLayout;
if (mp_subLayout != nullptr) delete mp_subLayout;
if (mp_mainLayout != nullptr) delete mp_mainLayout;
if (mp_listView != nullptr) delete mp_listView;
if (mp_stringList != nullptr) delete mp_stringList;
if (mp_stringListModel != nullptr) delete mp_stringListModel;
if (mp_idLabel != nullptr) delete mp_idLabel;
}
Akce uživatele
Zkusíme tedy implementovat reakce na akce uživatele.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V C++ tutoriálu dokončíme implementaci okna pro editaci osob formulářové aplikace pro upomínání narozenin přátel v Qt frameworku.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.