IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 19 - 3D střílečka v Unity - Animace zbraně - Přebíjení pistole

V minulé lekci, 3D střílečka v Unity - Animace zbraně - Pistole, jsme si ukázali tvorbu přechodů jednotlivých animací a upravili skript, abychom mohli střílet z naší druhé zbraně jen po jednom výstřelu.

V dnešním Unity3D tutoriálu dokončíme všechny zbývající animace naší druhé zbraně - pistole. Poslední animací bude animace přebíjení. Také vytvoříme přechody mezi animacemi a nastavíme jednotlivé parametry.

Animator

Nejprve otevřeme náš Animator. V hierarchii rozklikneme šipku vedle objektu Player, následně šipku u objektu Gun Camera a nakonec u objektu Handgun_01_FPSController. Vybereme objekt arms_handgun_01. V záložce Inspector poté uvidíme komponentu Animator. Pro vstup do animátoru dvakrát klikneme na okno s názvem handgun_01 v rámci komponenty Animator, což nás přivede k ovladači animací naší pistole.

Tvorba parametrů

Prvně přidáme dva parametry. Tyto parametry musí být totožné s našimi původními parametry pro přebíjení v Animatoru naší první zbraně (ak).

Vytvoření nových parametrů je jednoduché. Stačí se podívat na levou část okna, kde jsou vypsány dosavadní parametry: Inspect, Holster, Run, Aim, Walk, atd. . V pravém horním rohu klikneme na


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 725 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 27 článkům (21 lekcí, 6 testů) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Unity3D tutoriálu si vytvoříme přechody pro přebíjení naší pistole. Také zprovozníme animaci prázdného zásobníku.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Tomáš Brabec
Avatar
Hodně zdaru programátoři všeho druhu,doufám ,že nikdy nezažijete nudu.
Aktivity