BLACK FRIDAY! Slevy až 80 % jsou všude. Tak je nepropásni a přejdi do rostoucího IT oboru!

Lekce 15 - 3D střílečka v Unity - Animace přebíjení pistole

V minulé lekci, 3D střílečka v Unity - Animace střelby pro pistoli, jsme si ukázali tvorbu přechodů jednotlivých animací a upravili skript, abychom mohli střílet z naší druhé zbraně jen po jednom výstřelu.

Jak máme slíbeno, dnes doděláme všechny zbylé animace naší sekundární zbraně, kterou je pistole. Chybí nám již jen animace přebíjení. Zas potřebujeme vytvořit přechody a jednotlivé parametry. Skript budeme jen lehce upravovat.

Animator

Nejdříve ze všeho potřebujeme náš Animator otevřít. V hierarchii klikneme na šipku vedle objektu Player, poté na tu vedle objektu Gun Camera a pak u Handgun_01_FPSController. Klikneme na objekt arms_handgun_01 a v záložce Inspector uvidíme komponentu Animator. Dvakrát klikneme na okénko v komponentě Animator, obsahující nápis handgun_01, což je animátor ovládající naše animace pistole.

Tvorba parametrů

Prvně přidáme dva parametry. Tyto parametry musí být totožné s našimi původními parametry pro přebíjení v Animatoru naší první zbraně(ak).

Vytvoření nových parametrů je jednoduché. Stačí se podívat na levou část okna, kde jsou vypsány dosavadní parametry: Inspect, Holster, Run, Aim, Walk, atd... V pravém horním rohu klikneme na tlačítko se znakem plus. Poté zvolíme možnost Trigger, jako název zadáme Reload a potvrdíme Enter. Stejně vytvoříme i druhý parametr typu Trigger s názvem ReloadNoAmmo:

Názvy parametrů je třeba dodržet, protože


 

...konec náhledu článku...

Prémiový článek

Prémiový článek

Na itnetwork.cz se nachází největší a nejucelenější česká databáze s výukovými články, jejímž cílem je umožnit kvalitní vzdělání v oblasti IT úplně každému. Měsíčně zobrazíme k milionu článků a sklidíme desítky děkovných emailů, kde nám sdělujete, že jsme vám pomohli k lepšímu zaměstnání nebo vzdělání.

Ačkoli se snažíme držet většinu obsahu úplně zadarmo, udržovat síť v provozu a aktuální stojí obrovské úsilí. Proto je nějaký obsah, jako cvičení nebo odbornější články, přístupný pouze za body. Nebojte, nestojí to skoro nic :)

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V lekci Unity3D si vytvoříme přechody, abychom mohli přebíjet naši pistoli, a zprovozníme animaci prázdného zásobníku.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit lekce a funkce postupně a po jednom 40 bodů
Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za exkluzivní cenu 34 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 16 lekcím s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 15 Kč. Nabídka je omezená pouze pro první lekce z kurzu a obsahuje exkluzivní slevu 15%.
34 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 100 Kč 85 Kč

Pozor, pokud si koupíš pouze tento článek, ztratíš nárok na speciální slevu 15% na balíček všech článků.

Koupit jen lekci 10 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
10 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 25 Kč

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Koupí článku k němu získáš neomezený přístup a to napořád. Posuneš své znalosti zas kousek dopředu a zároveň nám pomůžeš udržovat celý projekt při životě a pomáhat vám tak k lepší budoucnosti.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Dobít body můžeš okamžitě např.:

Kartou SMS Převodem
Kartou SMS Převodem
Článek pro vás napsal Tomáš Brabec
Avatar
Hodně zdaru programátoři všeho druhu,doufám ,že nikdy nezažijete nudu.
Aktivity (3)