Lekce 19 - 3D střílečka v Unity - Animace zbraně - Přebíjení pistole
V minulé lekci, 3D střílečka v Unity - Animace zbraně - Pistole, jsme si ukázali tvorbu přechodů jednotlivých animací a upravili skript, abychom mohli střílet z naší druhé zbraně jen po jednom výstřelu.
V dnešním Unity3D tutoriálu dokončíme všechny zbývající animace naší druhé zbraně - pistole. Poslední animací bude animace přebíjení. Také vytvoříme přechody mezi animacemi a nastavíme jednotlivé parametry.
Animator
Nejprve otevřeme náš Animator. V hierarchii rozklikneme
šipku vedle objektu Player
, následně šipku u objektu
Gun Camera
a nakonec u objektu
Handgun_01_FPSController
. Vybereme objekt
arms_handgun_01
. V záložce Inspector poté uvidíme
komponentu Animator
. Pro vstup do animátoru dvakrát klikneme na
okno s názvem handgun_01
v rámci komponenty
Animator
, což nás přivede k ovladači animací naší
pistole.
Tvorba parametrů
Prvně přidáme dva parametry. Tyto parametry musí být totožné s našimi původními parametry pro přebíjení v Animatoru naší první zbraně (ak).
Vytvoření nových parametrů je jednoduché. Stačí se
podívat na levou část okna, kde jsou vypsány dosavadní parametry:
Inspect
, Holster
, Run
, Aim
,
Walk
, atd. . V pravém horním rohu klikneme na
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Unity3D tutoriálu si vytvoříme přechody pro přebíjení naší pistole. Také zprovozníme animaci prázdného zásobníku.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.