Lekce 18 - 3D střílečka v Unity - Animace zbraně - Pistole
V minulé lekci, 3D střílečka v Unity - Změna zbraně - Skripty, jsme dokončili implementaci změny zbraně na pistoli.
V dnešním Unity3D tutoriálu si ukážeme tvorbu
přechodů jednotlivých animací a upravíme skripty,
abychom mohli střílet z naší pistole jen po jednom výstřelu. Také
upravíme Animator
u naší pistole, který jednotlivé animace
spravuje.
Animator
Možná jste si již všimli, že když změníme zbraň na pistoli a držíme Levý Shift spolu s W, tak se spustí animace běhu. Jak to? Tvůrce obou našich zbraní nám již pro ně totiž vytvořil animátory.
Ze skriptu se nám u aktivní zbraně animací nastavují parametry
animací. Animátory u obou zbraní mají základní parametry stejné,
např. Run
, Walk
, Aim
,
Holster
, Inspect
a další.
Tolik pro úvod. Pojďme na úpravu animátoru pistole.
Animator pistole
V hierarchii si rozbalíme objekt Player
, jeho podobjekt
Gun Camera
a poté Handgun_01_FPSController
. Zde
klikneme na podobjekt s názvem arms_handgun_01
. V záložce
Inspector uvidíme komponentu Animator
pistole. Dvakrát
klikneme na handgun_01
, které je ve stejném řádku jako je
nápis Controller. Tímto jsme si otevřeli náš
Animator, který vypadá takto:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Unity3D tutoriálu si ukážeme tvorbu přechodů jednotlivých animací a upravíme skripty, abychom mohli střílet z naší pistole jen po jednom výstřelu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.