Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 18 - 3D střílečka v Unity - Animace zbraně - Pistole

V minulé lekci, 3D střílečka v Unity - Změna zbraně - Skripty, jsme dokončili implementaci změny zbraně na pistoli.

V dnešním Unity3D tutoriálu si ukážeme tvorbu přechodů jednotlivých animací a upravíme skripty, abychom mohli střílet z naší pistole jen po jednom výstřelu. Také upravíme Animator u naší pistole, který jednotlivé animace spravuje.

Animator

Možná jste si již všimli, že když změníme zbraň na pistoli a držíme Levý Shift spolu s W, tak se spustí animace běhu. Jak to? Tvůrce obou našich zbraní nám již pro ně totiž vytvořil animátory.

Ze skriptu se nám u aktivní zbraně animací nastavují parametry animací. Animátory u obou zbraní mají základní parametry stejné, např. Run, Walk, Aim, Holster, Inspect a další.

Tolik pro úvod. Pojďme na úpravu animátoru pistole.

Animator pistole

V hierarchii si rozbalíme objekt Player, jeho podobjekt Gun Camera a poté Handgun_01_FPSController. Zde klikneme na podobjekt s názvem arms_handgun_01. V záložce Inspector uvidíme komponentu Animator pistole. Dvakrát klikneme na handgun_01, které je ve stejném řádku jako je nápis Controller. Tímto jsme si otevřeli náš Animator, který vypadá takto:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 725 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 27 článkům (21 lekcí, 6 testů) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Unity3D tutoriálu si ukážeme tvorbu přechodů jednotlivých animací a upravíme skripty, abychom mohli střílet z naší pistole jen po jednom výstřelu.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Tomáš Brabec
Avatar
Hodně zdaru programátoři všeho druhu,doufám ,že nikdy nezažijete nudu.
Aktivity