Lekce 17 - 3D střílečka v Unity - Změna zbraně - Skripty
V předchozím kvízu, Kvíz - Přebíjení, další zbraň a efekt výstřelu v Unity3D, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
V dnešním Unity3D tutoriálu dokončíme implementaci
změny zbraně na pistoli z lekce Změna
zbraně - Efekt výstřelu. Tentokrát budeme programovat. Upravíme naše
skripty CameraMove
, Move
a Shoot
. Nakonec
změnu zbraně otestujeme.
Úprava skriptu CameraMove
Upravíme skript CameraMove
, abychom mohli měnit zbraň
kolečkem myši.
Jmenné prostory
Mezi jmenné prostory si přidáme knihovnu UnityEngine.UI
pro
práci s textem:
using System; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; using UnityEngine.UI; // Tento řádek jsme přidali
Proměnné
Do skriptu CameraMove
si přidáme tyto proměnné:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Unity3D tutoriálu dokončíme implementaci změny zbraně na pistoli. Upravíme naše skripty CameraMove, Move a Shoot. Nakonec změnu zbraně otestujeme.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.