Lekce 16 - 3D střílečka v Unity - Změna zbraně - Efekt výstřelu
V minulé lekci, 3D střílečka v Unity - Změna zbraně - Nastavení druhé zbraně, jsme začali pracovat na nové zbrani - pistoli.
V dnešním Unity3D tutoriálu budeme pokračovat v implementaci nové zbraně – pistole. Upravíme potřebné objekty a přidáme efekt výstřelu.
Úpravy objektů
Provedeme nezbytné úpravy u objektů:
- Assault_Rifle01_FPSController,
- Gun Camera,
- Handgun01_FPSController,
- amrs_handgun01,
- Player.
Úprava objektu Assault_Rifle01_FPSController
V okně Hierarchy klikneme na podobjekt Assault_Rifle01_FPSController objektu Gun Camera, který je podobjektem objektu našeho hráče Player. Objektu Assault_Rifle01_FPSController odstraníme
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Unity3D tutoriálu budeme pokračovat v implementaci nové zbraně - pistole. Upravíme potřebné objekty a přidáme efekt výstřelu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.