IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 21 - 3D střílečka v Unity - Efekt střelby nepřítele

V minulé lekci, 3D střílečka v Unity - Chování nepřítele, jsme se naučili programovat chování nepřítele.

V dnešním Unity3D tutoriálu vytvoříme efekt střelby nepřítele. Na základě této nové funkcionality si také napíšeme nový skript PlayerHealth starající se o naše zdraví a změny zapracujeme do našich skriptů EnemyMove a EnemyHealth.

Pokud se po dnešní lekci přiblížíme k nepříteli, tak po nás takto začne střílet a občas se trefí:

Demonstrace efektu střelby nepřítele

Střelba nepřítele

Za účelem implementace střelby nepřítele nejprve:

  • Založíme skript PlayerHealt se zdravím našeho hráče.
  • Vytvoříme výpis životů.
  • Upravíme Canvas.
  • Přídáme zvuk střelby nepřítele.
  • Vytvoříme efekt střelby.

Poté se vrhneme na úpravu skriptů PlayerHealth, EnemyMove a EnemyHealth.


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 725 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 27 článkům (21 lekcí, 6 testů) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Unity 3D tutoriálu vytvoříme efekt střelby nepřítele a změny zapracujeme do našich skriptů PlayerHealth, EnemyMove a EnemyHealth.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Tomáš Brabec
Avatar
Hodně zdaru programátoři všeho druhu,doufám ,že nikdy nezažijete nudu.
Aktivity