Lekce 21 - 3D střílečka v Unity - Efekt střelby nepřítele
V minulé lekci, 3D střílečka v Unity - Chování nepřítele, jsme se naučili programovat chování nepřítele.
V dnešním Unity3D tutoriálu vytvoříme efekt
střelby nepřítele. Na základě této nové funkcionality si také
napíšeme nový skript PlayerHealth
starající se o naše zdraví
a změny zapracujeme do našich skriptů EnemyMove
a
EnemyHealth
.
Pokud se po dnešní lekci přiblížíme k nepříteli, tak po nás takto začne střílet a občas se trefí:
Střelba nepřítele
Za účelem implementace střelby nepřítele nejprve:
- Založíme skript
PlayerHealt
se zdravím našeho hráče. - Vytvoříme výpis životů.
- Upravíme
Canvas
. - Přídáme zvuk střelby nepřítele.
- Vytvoříme efekt střelby.
Poté se vrhneme na úpravu skriptů PlayerHealth
,
EnemyMove
a EnemyHealth
.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Unity 3D tutoriálu vytvoříme efekt střelby nepřítele a změny zapracujeme do našich skriptů PlayerHealth, EnemyMove a EnemyHealth.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.