NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Lekce 15 - Unity (C#) Android - Animace draka

V minulé lekci, Unity (C#) Android - Healthbar 2, jsme vylepšili health bar.

Nyní při spuštění hry sice létáme za draka, který ale vypadá spíše jako z kamene než živý. Proto dnešní lekci budeme věnovat jeho animování.

Sprite draka

Pro jistotu si uveďme znovu sprite draka, pokud jste jej dosud nepoužívali:

Komponenta Animator

Objektu Player přidáme komponentu Animator, která nám umožní spouštět na něm různé animace.

Animation Controller

Komponenta potřebuje Controller, který se bude o danou animaci starat. Pro tyto účely si v Assets vytvoříme Animation Controller a pojmenujeme si ho PlayerAnimationController:

Controller přiřadíme komponentě Animator:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za pouhých 275 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 25 článkům (25 lekcí) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Unity tutoriálu se podíváme na další úpravu hráče. Také pro draka vytvoříme animace a rozpohybujeme ho při hře.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Jan Kubice
Avatar
Aktivity