Lekce 15 - Unity (C#) Android - Animace draka
V minulé lekci, Unity (C#) Android - Healthbar 2, jsme vylepšili health bar.
Nyní při spuštění hry sice létáme za draka, který ale vypadá spíše jako z kamene než živý. Proto dnešní lekci budeme věnovat jeho animování.
Sprite draka
Pro jistotu si uveďme znovu sprite draka, pokud jste jej dosud nepoužívali:
Komponenta Animator
Objektu Player
přidáme komponentu Animator
,
která nám umožní spouštět na něm různé animace.
Animation Controller
Komponenta potřebuje Controller, který se bude o danou
animaci starat. Pro tyto účely si v Assets vytvoříme
Animation Controller
a pojmenujeme si ho
PlayerAnimationController
:
Controller přiřadíme komponentě
Animator
:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Unity tutoriálu se podíváme na další úpravu hráče. Také pro draka vytvoříme animace a rozpohybujeme ho při hře.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.