Lekce 3 - 3D grafika v C# .NET WPF - Koule a hrany
V minulém dílu, 3D grafika v C# .NET WPF - Tvorba základních tvarů, jsme skončili kuželem. Dnes nás čeká koule, zvýraznění hran 3D objektů, univerzální konstrukce k vykreslování 3D těles a samozřejmě i ukázková aplikace ke stažení.
Koule
Dostáváme se ke kouli:

K vytvoření koule budeme potřebovat tyto parametry: poloměr, souřadnice středu a počet stěn. Nejprve si spočteme přírůstek úhlu v ose Y a ose X:
double deltaUhluVOseY = Math.PI / pocSten; double deltaUhluVOseX = 2 * Math.PI / pocSten;
Body vytvoříme tak, že budeme provádět "řezy" v ose Y podle
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Tutoriál popisuje tvorbu koule v C# .NET WPF obsahuje a ukázkovou aplikaci, kde je možno vyzkoušet i odvozené tvary. Dále ukazuje zvýraznění hran objektů.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.