Lekce 24 - Grafika pomocí SkiaSharp v Xamarin.Forms - Úvod
V minulé lekci, Grafika v Xamarin.Forms - Složitější tvary, jsme se seznámili s elementem
<Path>
, pomocí kterého lze vykreslovat složitější
tvary.
V dnešním Xamarin tutoriálu si ukážeme, jak do mobilní aplikace
vkládat grafické prvky. Budeme pracovat s obrázky a s animacemi pomocí
knihovny SkiaSharp
. Knihovna SkiaSharp
nám umožnuje
například vkládat barevné pozadí, pracovat s obrázky, tvořit animace, či
detekovat souřadnice dotyku obrazovky.
Vytvoříme si jednoduchou mobilní hru, v které budeme hráčům zobrazovat různé obrázky. Hráči pak vyberou jednu správnou odpověď. Výsledná aplikace bude vypadat takto:
Instalace SkiaSharp
Vytvoříme nový projekt,
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Xamarin tutoriálu se naučíme pracovat s grafickou knihovnou SkiaSharp. Ukážeme si, jak vkládat do aplikace grafické prvky. Začneme s tvorbou mobilní hry.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.