NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Lekce 24 - Grafika pomocí SkiaSharp v Xamarin.Forms - Úvod

V minulé lekci, Grafika v Xamarin.Forms - Složitější tvary, jsme se seznámili s elementem <Path>, pomocí kterého lze vykreslovat složitější tvary.

V dnešním Xamarin tutoriálu si ukážeme, jak do mobilní aplikace vkládat grafické prvky. Budeme pracovat s obrázky a s animacemi pomocí knihovny SkiaSharp. Knihovna SkiaSharp nám umožnuje například vkládat barevné pozadí, pracovat s obrázky, tvořit animace, či detekovat souřadnice dotyku obrazovky.

Vytvoříme si jednoduchou mobilní hru, v které budeme hráčům zobrazovat různé obrázky. Hráči pak vyberou jednu správnou odpověď. Výsledná aplikace bude vypadat takto:

Hotová aplikace

Instalace SkiaSharp

Vytvoříme nový projekt,


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 1 250 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 38 článkům (26 lekcí, 7 testů, 5 praktických cvičení) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Xamarin tutoriálu se naučíme pracovat s grafickou knihovnou SkiaSharp. Ukážeme si, jak vkládat do aplikace grafické prvky. Začneme s tvorbou mobilní hry.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Vojtěch Linhart
Avatar
Aktivity