Aktuálně: Postihly zákazy tvou profesi? Poptávka po ajťácích prudce roste, využij slevové akce 50% výuky zdarma!
Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se Javy

Lekce 24 - Grafika pomocí SkiaSharp v Xamarin.Forms - Úvod

V minulé lekci, Grafika v Xamarin.Forms - Složitější tvary, jsme se seznámili s elementem <Path>, pomocí kterého lze vykreslovat složitější tvary.

V dnešním Xamarin tutoriálu si ukážeme, jak do mobilní aplikace vkládat grafické prvky. Budeme pracovat s obrázky a s animacemi pomocí knihovny SkiaSharp. Knihovna SkiaSharp nám umožnuje například vkládat barevné pozadí, pracovat s obrázky, tvořit animace, či detekovat souřadnice dotyku obrazovky.

Vytvoříme si jednoduchou mobilní hru, v které budeme hráčům zobrazovat různé obrázky. Hráči pak vyberou jednu správnou odpověď. Výsledná aplikace bude vypadat takto:

Hotová aplikace

Instalace SkiaSharp

Vytvoříme nový projekt,


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit lekce a funkce postupně a po jednom 240 bodů
Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za exkluzivní cenu 204 bodů (509 Kč)
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 29 lekcím s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 90 Kč. Nabídka je omezená pouze pro první lekce z kurzu a obsahuje exkluzivní slevu 15%.
204 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 599 Kč 509 Kč

Pozor, pokud si koupíš pouze tuto lekci, ztratíš nárok na speciální slevu 15% na balíček všech lekcí.

Koupit jen lekci 10 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
10 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 25 Kč

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Xamarin tutoriálu se naučíme pracovat s grafickou knihovnou SkiaSharp. Ukážeme si, jak vkládat do aplikace grafické prvky. Začneme s tvorbou mobilní hry.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Vojtěch Linhart
Avatar
Aktivity (7)