Lekce 8 - Tvorba sudoku v Xamarin - Asynchronní metody
V minulé lekci, Tvorba sudoku v Xamarin - Hlavní algoritmus, jsme vytvořili hlavní algoritmus řešení sudoku.
V dnešním Xamarin tutoriálu si do naší aplikace sudoku implementujeme asynchronní metody za účelem průběžného zobrazení postupu řešení na obrazovce.
Budeme rozšiřovat naši aplikaci z lekce Hlavní
algoritmus. Všechen kód budeme psát do souboru
MainPage.xaml.cs
.
Testování Sudoku
Z předchozích lekcí už máme funkční aplikaci na řešení sudoku. Spusťme aplikaci a zadejme k řešení následující zadání sudoku:
001 000 000 050 000 008 020 500 047 630 000 000 000 000 710 017 609 302 100 908 070 000 003 264 040 005 000
Analyzujme potřebný čas pro řešení sudoku a identifikujeme příležitost ke zlepšení naší aplikace.
Čas řešení sudoku
Při spuštění na průměrně výkonném mobilu trvá řešení i několik minut. Moje testování na těchto třech mobilech dopadlo následovně:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Xamarin tutoriálu si do naší aplikace sudoku implementujeme asynchronní metody za účelem zobrazení postupu řešení na obrazovce.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.