Lekce 6 - Tvorba sudoku v Xamarin - Test kontrolních mechanismů
V minulé lekci, Tvorba sudoku v Xamarin - Kontrolní mechanismy, jsme si implementovali kontrolní mechanismy Sudoku.
V dnešním Xamarin tutoriálu si ukážeme, jak můžeme graficky otestovat naše kontrolní mechanismy a zobrazit počet zadaných čísel a číslic.
Budeme rozšiřovat naši aplikaci z lekce Kontrolní
mechanismy. Všechen kód budeme psát do souboru
MainPage.xaml.cs
.
Testování kontrolních mechanismů
Při zadávání sudoku, bychom chtěli uživatele upozornit na chybu ihned, jakmile zadá něco nesprávného, a to například změnou barvy pozadí. Toto grafické znázornění chyby si naprogramujeme.
Kontrola správnosti vložení
Na kontrolu správnosti vložení si napíšeme novou
metodu, kterou vložíme na konec souboru
MainPage.xaml.cs
.
Udělá-li uživatel chybu:
- ve sloupci, tak přebarvíme sloupec,
- v řádku, přebarvíme řádek,
- v mřížce, přebarvíme mřížku,
- ve všech výše zmíněných, pak přebarvíme sloupec, řádek i mřížku.
Implementace barevného zvýraznění chyby je následující:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Xamarin tutoriálu si ukážeme, jak můžeme graficky otestovat naše kontrolní mechanismy a zobrazit počet zadaných čísel a číslic.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.