Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 6 - Tvorba sudoku v Xamarin - Test kontrolních mechanismů

V minulé lekci, Tvorba sudoku v Xamarin - Kontrolní mechanismy, jsme si implementovali kontrolní mechanismy Sudoku.

V dnešním Xamarin tutoriálu si ukážeme, jak můžeme graficky otestovat naše kontrolní mechanismy a zobrazit počet zadaných čísel a číslic.

Budeme rozšiřovat naši aplikaci z lekce Kontrolní mechanismy. Všechen kód budeme psát do souboru MainPage.xaml.cs.

Testování kontrolních mechanismů

Při zadávání sudoku, bychom chtěli uživatele upozornit na chybu ihned, jakmile zadá něco nesprávného, a to například změnou barvy pozadí. Toto grafické znázornění chyby si naprogramujeme.

Kontrola správnosti vložení

Na kontrolu správnosti vložení si napíšeme novou metodu, kterou vložíme na konec souboru MainPage.xaml.cs.

Udělá-li uživatel chybu:

  • ve sloupci, tak přebarvíme sloupec,
  • v řádku, přebarvíme řádek,
  • v mřížce, přebarvíme mřížku,
  • ve všech výše zmíněných, pak přebarvíme sloupec, řádek i mřížku.

Implementace barevného zvýraznění chyby je následující:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za pouhých 100 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 9 článkům (9 lekcí) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Xamarin tutoriálu si ukážeme, jak můžeme graficky otestovat naše kontrolní mechanismy a zobrazit počet zadaných čísel a číslic.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Daniel Martinko
Avatar
Aktivity