Lekce 13 - Marketingový dashboard a dokončení projektu v Power BI Nové
V předchozí lekci, Tvorba obchodního dashboardu v Power BI, jsme si v Power BI vytvořili první interaktivní dashboard, zobrazili klíčové metriky a navrhli obchodní přehledy pomocí vizualizací.
V tutoriálu datové analytiky si do našeho Power BI reportu doplníme druhý interaktivní dashboard, tentokrát zaměřený na marketingové kampaně. Tím uzavřeme práci na našem miniprojektu.
Opět si procvičíme tvorbu míry v DAXu, přidávání vizuálů jako jsou karty, grafy nebo slicery. Ukážeme si, jak s jejich pomocí přehledně vyhodnotit výsledky jednotlivých kampaní. Na závěr si ověříme interaktivitu a funkčnost celého reportu.
Vytvoření marketingového dashboardu
Na druhou stránku našeho reportu přidáme dashboard zaměřený na marketingové kampaně. Tento přehled nám umožní sledovat, jaký měly jednotlivé kampaně dopad na počet objednávek i na celkové tržby. Novou stránku přidáme kliknutím na tlačítko + ve spodní části Power BI.
Výsledný dashboard bude vypadat takto:

Vytvoření měr pro marketing
Pro práci s marketingovými daty si vytvoříme
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tutoriálu datové analytiky doplníme druhý dashboard zaměřený na marketingové kampaně a dokončíme celý miniprojekt v Power BI.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.